Craps ametlikud reeglid

Craps võib olla algajatele veidi kirglik, sest korraga võetakse palju toiminguid ja panused võivad olla igas kohas. Paari panuse tundmine läheb kaugele, kuid võimalike panustamisstsenaariumide mõistmine on veelgi toredam. Mängu idee on panustada kahe valtsitud täringu tulemustele. Kuna tegemist on juhusliku mänguga, pole tulemuste muutmine lihtne. Mäng pakub panustamiseks siiski mitmeid viise. Suurem osa panustest sõltub valtsitud täringukombinatsioonist. Nii et mängija proovib ennustada numbreid, mis ilmuvad järgmistes rullides.

Liis Mägi
WriterLiis MägiWriter
Esimene voor

Esimene voor

Esimesele craps-voorule viidatakse kui väljumisrullile. Enamikus kasiinodes teeb laskur Pass-panuse või Don't Pass-panuse. Liiniliinide ennustused on võidutegurid, samas kui mitte läbimise panused on kaotavad tegurid. Tulemusnumbrid 2, 3 ja 12 muutuvad kaotusseisu ennustamisel ja voor lõppeb nn purunemisega. Läbikihlvedu võidab, kui tulemus on 7 või 11. Mõne mängu variandi korral tähistab number 12 viiki, mis lõpeb voor ja panus naaseb mängijale. Tulemusi 4,5,6,8,9 ja 10 loetakse punktinumbriteks.

Esimene voor
Kuidas toimivad ennustused, mis ei möödu ja mis tulevad?

Kuidas toimivad ennustused, mis ei möödu ja mis tulevad?

Mängu mängimiseks on oluline mõista panustamise tüüpi ja millal. Esimene panus on tuntud kui Pass, mida mesilasemena selgitati ülalpool väljatuleku rullimise osas. Lisapanuse taha on võimalik lisaraha panna, kuid maja serva ei tule. Kui mängija paneb lisaraha mittepanustamispanuse jaoks, siis nad panustavad koefitsiendid. Siis on tulema panus, mis töötab sarnaselt möödasõidu panusega, kuid mida saab kasutada ka tsükli ajal uueks rullimiseks.

Kuidas toimivad ennustused, mis ei möödu ja mis tulevad?
Ärge tulge, pange välja ja panustage

Ärge tulge, pange välja ja panustage

Ära tule panus on sünonüüm ärge edastatava panusega ja seda saab teha igal ajal, välja arvatud esimese rulli ajal. See on Come-panuse vastand. Väljavälja panus võimaldab mängijatel võidu saavutamiseks erinevaid täringuid veeretada. Üldiselt võidab mängija, kui järgmise mängu tulemus on 3,4,9,10 või 11. Numbrid 2 ja 12 võidavad panuse kahe- või kolmekordseks. Muud tulemusnäitajad tähistavad kaotust. Placese panus Crapsis on esindatud numbritega 4,5,6,8 ja 10. Mängija panustab, et üks neist tulemustest veereb enne seitset.

Ärge tulge, pange välja ja panustage
Hardway ennustused

Hardway ennustused

Kui mängijad osalevad rasketel numbritel, näiteks 8, tähendab see, et nad ootavad kindla numbri ilmumist. Ettevaatuseks on, et arv peaks olema jagatud kahega. Näiteks võib tulemuse 8 teha 5 erineva summaga. Kuid paar 4-st saab Hardway Bet. Crapsi väljamaksete osas eeldatakse, et mängijad mõistavad võidud enne, kui nad otsustavad, millise panuse teha. Väljalangevad numbrid on täielikult mängija kontrolli alt väljas, kuna see on õnnemäng. Kui mängija panustab, et järgmine suur 8 ja suur 6 rullub välja, on ainus eeldatav palk 1: 1.

Hardway ennustused
About the author
Liis Mägi
Liis Mägi
About

Liis Mägi, Eesti tõusev täht online-kasiinomängude lokaliseerimises, tabab mängu olemust, põimides sisse Eesti rikka kultuurialatoon. Tema lähenemine ühendab globaalse kõlapinna kohaliku hõnguga.

Send email
More posts by Liis Mägi