Craps
et
CrapsSeal
  • Boonus
  • Kasiino
  • Kuidas mängida
  • Reaalajas
  • Mobiiltelefon
  • Päris raha

Kuidas mängida Craps

Mõne näpunäite õppimine crapside mängimiseks pole nii keeruline, kui mõned arvavad. Mõni inimene eemaldub sellest mängust osa võtmast, kuna nende arvates on see keeruline. Kuid see pole nii. Ehkki crapsist on palju õppida, ei pea kõike uurima. Mängijad võivad keskenduda lihtsatele ja põhilistele. Lisaks oleks mõistlik mõista, kuidas seda tüüpi mänge mängida. Seega peavad mängurid mõistma kõike craps'i kohta, sealhulgas kihlvedude paigutust, põhireegleid, lauda ja selle eesmärki laiemalt.

Selle mängu eesmärk

Nagu teistel mängudel, on ka crapsil peamine eesmärk. Kuid eesmärk on väga sirgjooneline. Tehniliselt panustavad mängurid sellele mängule panust sõltuvalt täringute kaks korda veeretamise tulemustest. Lõppude lõpuks on see õnnemäng, sest mängijad tulemusi ei sega. Neil on siiski võimalus paar panust teha.

Enamik neist panustest põhineb täringutel, mis visatakse või veeretatakse. Seetõttu on crapside eesmärk ennustada numbreid, mis järgmisel viskamisel tulevad. Kuigi see põhineb täielikult arvamisel, ei takista see mänguritel oma elu lõbutsemast.

Tabel Crapsis

See mäng toimub unikaalses lauas, millel on eksklusiivne panustamise paigutus. Hea kujunduse korral võivad mängijad panuseid teha. Lisaks veeretavad täringuid mängijad, keda peetakse laskuriteks. Täringute veeremise rolli mängivad enamasti uued mängijad. Iga mängija, sealhulgas laskur, võib panuseid teha õigesse kohta. Mängurid peavad aga arvestama, et see mäng vajab mõne kasiinotöötaja tähelepanu, näiteks järgmist:

  • Baasimüüjad
  • Stickman
  • Boksimees

Lisaks peavad kihlvedude tegijad mõistma, et mängu kuuluvad baasimüüjad. Nad mängivad võitjatele maksmise ja kaotatud panuste kogumise rolli.

Selle mängu reeglid

Selle mängu iga voor algab väljatulekuga. Paljud kasiinod eeldavad, et laskurid teevad enne jooksvas protsessis osalemist panuseid. Kui kahe erineva täringu väärtus võrdub 12, 3 või 2, siis see puruneb. Sel hetkel kaotavad mängurid oma panused. Kuid kui valimisaktiivsus on 11 või 7, oleks voor lõppenud.

Lisaks jätkavad laskurid erinevate mängijate jaoks täringute veeretamist, kuni tulemuseks saab seitse. See on laskuritele tavapärane täringute edastamine erinevatele mängijatele. Selle mängu teeb huvitavaks see, et mängurid saavad teha erinevaid panuseid.

Mäng algajatele

On viimane aeg muuta oma arusaama, et craps-mängu on keeruline mõista. Enamasti segatakse alustajaid selles mängus terminite, erinevate panuste ja numbrite järgi. Lisaks võivad keerulised lauad mängijaid ka erineval viisil hirmutada. Kuid kui algajad saavad sellest mängust kõigest aru, siis muutuvad asjad paratamatult.

Põhimõtteliselt on craps-mäng üks kättesaadavamaid playoffi, millest mängijad saavad osa võtta. Paarist juhisest piisab, et inimesed saaksid tipptasemel mänguriteks. Kui mängurid õpivad põhitõed, oleks kõik üsna sirgjooneline. Niisiis, iga algaja peab enne alustamist mõistma reegleid ja kõike mängu kohta.

Read more...
Craps
Kuidas võita

Nagu igas muus kasiinomängus, nõuab crapsis võitmine strateegiat ja distsipliini. Üks asi, mis mängijatel alati meeles peaks olema, on see, et igal jamapanusel on alati majasilm ja selle tühistamiseks ei saa midagi palju ära teha. See ei ole aga inimeste võitmist takistanud. Täringukontrolli kasutamine ning vähemalt mängude ja mängude panuste hoidmine on üks parimaid viise selles mängus võitmiseks. Mõni inimene võidab ka sellega, et hoiab oma algse lauapanuse minimaalselt ja jätkab ennustuste kasutamist.

Ülim strateegia Crapsis võitmiseks

Unustage kõik jamad, mis crapsite kohta kätketakse, ja järgige mängureegleid, ülejäänud on ajalugu. Enne panuse tegemist on hea tutvuda reeglite kogumikuga ja mõista erinevate ennustuste matemaatilist tõenäosust, sel viisil võib arvata, millised neist tõenäoliselt võidavad. Kuna craps on puhtalt õnnemäng, tähendab see, et tulemus põhineb ainult täringute veeremisel ja tavaliselt puudub täringute veeremise strateegia ega isegi see, kui palju täringud puhkavad. Seal on jutustusi selle kohta, kuidas täringute veeretamine võib nendesse uskudes olla hukatuslik.

Mis saab edasi pärast reeglite mõistmist?

Kui reeglid ja terminid on aru saadud, on järgmine samm parima strateegia väljaselgitamine. Näiteks kui keegi mängib liini, tähendab see, et on ka teisi mängijaid, mis pole halb asi. Peamiselt pakub liiniülekande strateegia paremaid võimalusi nii võitmiseks kui ka väljamakseteks. Läbisõiduvõimaluste mängimine annab mängijatele seevastu eelise, kuna maja serv sellel on väga minimaalne. Kui mööduv panus muutub punktpanuseks, annab see võimaluse teha tulevane panus, mis võib olla suurepärane võimalus võita.

Ennustused jama panustele

Muidugi on erinevatel panustel erinevad koefitsiendid. Enne kui teha otsus parima panuse kohta, on alati soovitatav aru saada, kui palju võiks teatud panuste eest tõenäoliselt maksta. Summad vastavad alati tulemuse tõenäosusele. Võitmiseks ei pea alati tingimata aru saama kõigist panustest, eriti kui üks on algaja. Crapsis võitmiseks on koefitsientide ja iga panuse toimimise teadmine esmatähtis, kuna mängija iga liigutus põhineb sellel, kui hästi nad kahest aru saavad. Tabelis navigeerimine muutub lihtsaks, kui see kõik on selge.

Näpunäited Crapsis võitmiseks

Õige panuse valimine on muidugi võitmise ülim saladus. Esimene näpunäide on valida kas pass / don't pass või tule / ära tule panuseid. Nendel panustel on madalam maja eelis. Teised panused, mis panevad teid eelispunkti, hõlmavad koht 6, koht 8, väli 2 ja väli 12. Samuti on hea mõte enne alustamist kontrollida, mida teised panustajad panustavad. Panuste tegemine, mille minimaalne eelis on umbes 1,41 protsenti, suurendab võiduvõimalust. Samuti on alati hea hoiduda ennustuspanustamistest ning pidada kinni panustest ja panustest.

Read more
Panused

Craps võib olla korraga lihtne ja keeruline. Segane osa sellest tuleb sellest, et mängija peab tegema erinevat tüüpi panuseid. Selle lihtsus seisneb selles, et mängurid panustavad ainult kahe täringuga rullile. Selle mängu panuste arv võib olla tohutu, kuid hea uudis on see, et mängijad ei pea neid kõiki meelde jätma. Seal on käputäis levinud jamapanuseid, millest mängijatel tuleb aru saada. Selliste panuste hulka kuuluvad koefitsiendid Pass Line ja Don't Pass Line ning lõpuks panused Tule ja Ära tule. Siin on üksikasjalik analüüs selle kohta, millest iga panus koosneb.

Pass Line ja ei liigu

Laskur võib enne nende väljatuleku rulli tegemist panustada kas mitte Pass või Pass Line panustele. Mõned kasiinod paluvad mängijatel teha seda tüüpi panuseid enne, kui neil lubatakse teistel panuseid teha. Mängija teeb Pass Line'i panuse enne väljatulevat rulli ja kui ta võidab, maksab ta isegi raha. Mängija võidab, kui väljatuleva rulli väärtus on 7 või 11, ja kaotab, kui väärtus on 2, 3 või 12. Ära edasta panuse korral võidavad võimed, kui väljatuleva rulli väärtus on 2 või 3. , ja kaotab, kui see on 7 või 11. See annab tõuke, kui väärtus on 12.

Tule ja ära tule

Need panused näevad välja samad nagu Pass ja Don't Pass Line ennustused, kuid need kaks erinevad paigutamise viisil. Tule ja ära tule panused tehakse pärast punkti kehtestamist. Esimene mäng pärast seda, kui mängija on selle asetanud, määrab panuse punktina kasutatava numbri. Tule kihlvedu võidab kõigi numbrirullide korral enne 7 ja kaotab juhul, kui rullub pärast 7. Ära tule panus on sellele vastupidine, sest mängija võidab, kui 7 rullub esimesena, ja kaotab, kui punkt tuleb pärast 7.

Koefitsiendid Wagers

Koefitsiendid on muud populaarsed craps-panused, millest mängijad peavad aru saama. Need ennustused näevad välja nagu külgpanused, mis tehakse pärast punktide kehtestamist. Üldiselt on tegemist nelja erinevat tüüpi panuse laienditega. Nende hulka kuuluvad Pass Line'i koefitsiendid, Ärge jätke koefitsiente, Tule koefitsiendid ja Ärge jätke koefitsiente. Pass Line Odds ennustuse tegemisel peaks see vastavalt fikseeritud punktile täiendama liini rida. Võidud makstakse välja, kui neid veeretatakse alla 7, ja väljamakse on tõenäoline. Ära jäta koefitsiente täiendab Ära edasta rea panust ja maksad, kui seitsmes mängitakse enne punkti ja panused arveldatakse tegelike koefitsientidega.

Koht Win ja Place Lose

Mängijad panustavad koht võita pärast mängu tulekut pärast punkti kindlaksmääramist. Nad võtavad ükskõik millise arvu, sealhulgas 4, 5, 6, 8, 9 või 10. Mängijad võidavad, kui mõni nende valitud arv veereb enne 7, ja väljamakse varieerub valitud numbriga. Koht kaotada on sellele vastupidine ning mängija saab valida sama arvu numbreid. Mängija võidab, kui valitud arv veereb pärast 7. Pärast seda varieerub väljamakse sõltuvalt valitud numbrist. On palju muid craps-panuseid, kuid mainitud neli on kõige olulisemad ja hõlpsamini mõistetavad.

Read more
Põhistrateegia

See on suurepärane strateegia algajatele. Kui nad soovivad oma oskusi täiendada, tuleb investeerida aega selle õppimisse, mida nad saavad õppida. Kriitiline on mõistmine, et kahe täringu veeretamine määrab mängu tulemuse ja need võivad kukkuda väga erineval viisil. Ühe panuse koefitsient erineb teise panuse tõenäosusest. Ühel craps-lauas võib olla kuni kaheksa mängijat ja kõigil neil on lubatud panustada igas mängus. Mängides füüsilises kasiinos craps'e, märkab inimene, kes ümbritseb oma lauda, sealhulgas bokser, kes käsib kogu raha ja juhendab kogu mängu.

Proovige Internetis tasuta mänge

Online kasiinodes tasuta craps-mängudega harjutamine pole kahjulik. Neid on palju ja igaüks saab neid oma kodu mugavuse järgi mängida. Internetis mängimise paljude mugavate asjade hulgas on see, et keegi ei pea oma rahaga riskima, kuid siiski saavad nad end siiski nautida. Lisaks on neil lubatud proovida paljusid mänge ja see annab võimaluse crapside kohta rohkem teada saada. Mängijad peaksid tagama, et nad otsivad kvaliteetseid veebikasiinosid, mis pakuvad fantastilisi võimalusi nende kogemuste parandamiseks.

Panused laua keskuses pole ideaalsed

Kõik, kes on mõnda aega crapsit mänginud, nõustuvad, et panuste juhtimine craps-laua keskpaiga keskosas on mugav. Inimesed peaksid alati meeles pidama, et kuigi mõne panusega kaasnevad fantastilised koefitsiendid, on enamikul neist panused halvad. Maja serv peaks mängijal võimaldama otsustada, kas panus on hea või mitte. Paljude craps-laua keskosas tehtud panuste korral jääb see peaaegu alati vahemikku 2,78% kuni 16,67%. See tähendab, et kõik need võivad kiiresti kaasa tuua traagilisi tulemusi. Miks mitte jääda neist eemale ja minna passile ning mitte panuseid kiita?

6 ja 8 paigutamine

Paljud kogenud craps-mängijad kasutavad seda strateegiat iga kord, kui nad mängivad. Sellega ei pea punkti valimisel laskjast sõltuma. Selle asemel valivad nad oma numbrid. Lisaks 7-le armastab enamik mängijaid töötada 6-ga ja 8-ga. Numbrite veeretamisel on maja serv 1,52%, mis on suurem kui tulekul, möödu, ära tule ja ei möödu, ehkki madalam kui paljudel muud panused kasiinos. 6 ja 8 mängimise eeliseks on see, et ühel on oluliselt madalam maja serv, lisaks on võimatu kinni jääda vähem levinud punktidega nagu 4 ja 10.

Valige lihtsalt arusaadavad panused

Craps-mängijatel soovitatakse alati teha panuseid, millest nad saavad kergesti aru. Keeruline pole alati viis, hoolimata kogemustest, mis neil vöö all on. Läbitud ja mitte läbitud panused on kasiinodes ühed tavalisemad panused ning nende kahe eeldatav maja serv on vastavalt 1,41% ja 1,36%. Nad saavad maksta raha ja mõnikord võib ärevus olla suur. Isegi kui nad ei tekita palju põnevust, on nad oma madala maja serva tõttu paremad kui enamik teisi panuseid.

Read more
Reeglid

Craps võib olla algajatele veidi kirglik, sest korraga võetakse palju toiminguid ja panused võivad olla igas kohas. Paari panuse tundmine läheb kaugele, kuid võimalike panustamisstsenaariumide mõistmine on veelgi toredam. Mängu idee on panustada kahe valtsitud täringu tulemustele. Kuna tegemist on juhusliku mänguga, pole tulemuste muutmine lihtne. Mäng pakub panustamiseks siiski mitmeid viise. Suurem osa panustest sõltub valtsitud täringukombinatsioonist. Nii et mängija proovib ennustada numbreid, mis ilmuvad järgmistes rullides.

Esimene voor

Esimesele craps-voorule viidatakse kui väljumisrullile. Enamikus kasiinodes teeb laskur Pass-panuse või Don't Pass-panuse. Liiniliinide ennustused on võidutegurid, samas kui mitte läbimise panused on kaotavad tegurid. Tulemusnumbrid 2, 3 ja 12 muutuvad kaotusseisu ennustamisel ja voor lõppeb nn purunemisega. Läbikihlvedu võidab, kui tulemus on 7 või 11. Mõne mängu variandi korral tähistab number 12 viiki, mis lõpeb voor ja panus naaseb mängijale. Tulemusi 4,5,6,8,9 ja 10 loetakse punktinumbriteks.

Kuidas toimivad ennustused, mis ei möödu ja mis tulevad?

Mängu mängimiseks on oluline mõista panustamise tüüpi ja millal. Esimene panus on tuntud kui Pass, mida mesilasemena selgitati ülalpool väljatuleku rullimise osas. Lisapanuse taha on võimalik lisaraha panna, kuid maja serva ei tule. Kui mängija paneb lisaraha mittepanustamispanuse jaoks, siis nad panustavad koefitsiendid. Siis on tulema panus, mis töötab sarnaselt möödasõidu panusega, kuid mida saab kasutada ka tsükli ajal uueks rullimiseks.

Ärge tulge, pange välja ja panustage

Ära tule panus on sünonüüm ärge edastatava panusega ja seda saab teha igal ajal, välja arvatud esimese rulli ajal. See on Come-panuse vastand. Väljavälja panus võimaldab mängijatel võidu saavutamiseks erinevaid täringuid veeretada. Üldiselt võidab mängija, kui järgmise mängu tulemus on 3,4,9,10 või 11. Numbrid 2 ja 12 võidavad panuse kahe- või kolmekordseks. Muud tulemusnäitajad tähistavad kaotust. Placese panus Crapsis on esindatud numbritega 4,5,6,8 ja 10. Mängija panustab, et üks neist tulemustest veereb enne seitset.

Hardway ennustused

Kui mängijad osalevad rasketel numbritel, näiteks 8, tähendab see, et nad ootavad kindla numbri ilmumist. Ettevaatuseks on, et arv peaks olema jagatud kahega. Näiteks võib tulemuse 8 teha 5 erineva summaga. Kuid paar 4-st saab Hardway Bet. Crapsi väljamaksete osas eeldatakse, et mängijad mõistavad võidud enne, kui nad otsustavad, millise panuse teha. Väljalangevad numbrid on täielikult mängija kontrolli alt väljas, kuna see on õnnemäng. Kui mängija panustab, et järgmine suur 8 ja suur 6 rullub välja, on ainus eeldatav palk 1: 1.

Read more
Võiduvõimalused

Craps on kihlveo mitmekesisuse osas üks parimaid kasiinomänge. Craps-laual on palju panuseid, mis võimaldavad mängijatel panuseid kombineerida iga põneva mängu jaoks. Mäng võib algajatele pisut segadusse ajada, kuid õige teabe korral muutub see lihtsamaks.

Nii veebis kui ka reaalajas toimuv jama järgib sama kontseptsiooni. Craps on üks kasiinomänge, millel on kõige vähem maja serva. Mängijad peaksid investeerima piisavalt aega craps-i koefitsientide mõistmisse, et suurendada nende võiduvõimalusi. Koefitsiendid viitavad sündmuse toimumise tõenäosusele. Näiteks kui sündmuse koefitsient on 1: 1, tähendab see, et sündmuse tõenäosus on 50%.

Maja serv jamades

Crapsides pakutav maja serv varieerub konkreetse panuse osas, kuid tavaliselt kuulub mäng kõige madalama maja servaga kasiinomängude hulka. Huvitav on see, et mõnel crapsis tehtud panusel on null maja serva, teiste puhul ulatub see kuni 16,67%. Maja serv tähendab mängija kaotuse ja algse panuse suhet.

Panusest hoolimata väheneb võidu tõenäosus mängu pikkusega. Ehkki mängu võib võita iga mängija, ei tohiks mängijad proovida kaotatud raha ennustusena tagasi saada. See võib põhjustada täiendavaid kaotusi. Crapsil on mitmesuguseid panuseid. Mõni hõlmab ühte rulli, samas kui teised lahendavad mitu rulli.

Parimad koefitsiendid Crapsis

Parimad on panused madalaima maja servaga crapsides. Õnneks on need ka kõige lihtsamad, mida mängija saab teha. Nende hulka kuuluvad tulema panus, mööduv panus, ärge tulge panust, ärge panustage panust, koefitsientide kehtestamine ja koefitsientide võtmine.

Mõlemad tulevad ja mööduvpanused meelitavad maja serva 1,41%. Kuna aga ei tule ja nad ei kihlvedude üle, on maja serv 1,36%. Võta koefitsiendid ja panusta koefitsiendid, kui panused makstakse välja tegelike koefitsientidega, mis tähendab, et maja serv on null. See teeb neist parimate jama ennustused. Kuid mängija peab alustama passist või mitte panust andma.

Halvimad koefitsiendid Crapsis

Halvimad on keerulised panused crapsis; neil on maja kõrgeim serv, mis tähendab, et see on jahmatav. Näitena võib tuua pakkumispanused. Craps-laual on palju selliseid, näiteks suured 8 ja 6 panust, mille maja serv on 9,09%.

Sellesse kategooriasse kuuluvad ka Harway panused: maja serv on 11.11% ehk 9,09% vastavalt kõva summale, mida mängija panustab. Kõik seitse panust on samuti halb panus, kui maja serv on 16,67%. Enne craps-panusele panustamist peab mängija koguma piisava teabe parimate ja halvimate panuste kohta.

Koefitsiendid

Crapsil on 36 võimalikku kombinatsiooni. Kuna craps hõlmab paari täringu veeretamist, sõltub konkreetse arvu veeremise võimalus numbritega võrdsetest stantsikombinatsioonidest. Näiteks saate kaks ainult kahe 1-ga veeretades, kuid 4 saamiseks võite veeretada kas kaks 2 või 1 ja 3.

See tähendab, et mängijal on kahekordne võimalus veeretada 3, võrreldes kahega. Seitset peetakse crapsis võluväeliseks numbriks, kuna see on kõige tõenäolisem number, kelle kõrval tuleb kõige rohkem kombinatsioone.

Read more
LinksKohustustest loobuminePrivaatsuspoliitikaVastutustundlik mängimineTingimusedHasartmängusõltuvus
© CrapsSeal 2020