Craps ametlikud reeglid

Craps võib olla algajatele veidi kirglik, sest korraga võetakse palju toiminguid ja panused võivad olla igas kohas. Paari panuse tundmine läheb kaugele, kuid võimalike panustamisstsenaariumide mõistmine on veelgi toredam. Mängu idee on panustada kahe valtsitud täringu tulemustele. Kuna tegemist on juhusliku mänguga, pole tulemuste muutmine lihtne. Mäng pakub panustamiseks siiski mitmeid viise. Suurem osa panustest sõltub valtsitud täringukombinatsioonist. Nii et mängija proovib ennustada numbreid, mis ilmuvad järgmistes rullides.

Aria Williams
Avaldanud:Aria Williams
Viimane värskendus:17.06.2025

Parimad kasiinod

Empty items image

We couldn’t find any items available in your region

Please check back later

Esimene voor

Esimesele craps-voorule viidatakse kui väljumisrullile. Enamikus kasiinodes teeb laskur Pass-panuse või Don't Pass-panuse. Liiniliinide ennustused on võidutegurid, samas kui mitte läbimise panused on kaotavad tegurid. Tulemusnumbrid 2, 3 ja 12 muutuvad kaotusseisu ennustamisel ja voor lõppeb nn purunemisega. Läbikihlvedu võidab, kui tulemus on 7 või 11. Mõne mängu variandi korral tähistab number 12 viiki, mis lõpeb voor ja panus naaseb mängijale. Tulemusi 4,5,6,8,9 ja 10 loetakse punktinumbriteks.

Kuidas toimivad ennustused, mis ei möödu ja mis tulevad?

Mängu mängimiseks on oluline mõista panustamise tüüpi ja millal. Esimene panus on tuntud kui Pass, mida mesilasemena selgitati ülalpool väljatuleku rullimise osas. Lisapanuse taha on võimalik lisaraha panna, kuid maja serva ei tule. Kui mängija paneb lisaraha mittepanustamispanuse jaoks, siis nad panustavad koefitsiendid. Siis on tulema panus, mis töötab sarnaselt möödasõidu panusega, kuid mida saab kasutada ka tsükli ajal uueks rullimiseks.

kuidas-toimivad-ennustused-mis-ei-möödu-ja-mis-tulevad image

Ärge tulge, pange välja ja panustage

Ära tule panus on sünonüüm ärge edastatava panusega ja seda saab teha igal ajal, välja arvatud esimese rulli ajal. See on Come-panuse vastand. Väljavälja panus võimaldab mängijatel võidu saavutamiseks erinevaid täringuid veeretada. Üldiselt võidab mängija, kui järgmise mängu tulemus on 3,4,9,10 või 11. Numbrid 2 ja 12 võidavad panuse kahe- või kolmekordseks. Muud tulemusnäitajad tähistavad kaotust. Placese panus Crapsis on esindatud numbritega 4,5,6,8 ja 10. Mängija panustab, et üks neist tulemustest veereb enne seitset.

ärge-tulge-pange-välja-ja-panustage image

Hardway ennustused

Kui mängijad osalevad rasketel numbritel, näiteks 8, tähendab see, et nad ootavad kindla numbri ilmumist. Ettevaatuseks on, et arv peaks olema jagatud kahega. Näiteks võib tulemuse 8 teha 5 erineva summaga. Kuid paar 4-st saab Hardway Bet. Crapsi väljamaksete osas eeldatakse, et mängijad mõistavad võidud enne, kui nad otsustavad, millise panuse teha. Väljalangevad numbrid on täielikult mängija kontrolli alt väljas, kuna see on õnnemäng. Kui mängija panustab, et järgmine suur 8 ja suur 6 rullub välja, on ainus eeldatav palk 1: 1.

Aria Williams
Aria Williams
writer

Aria Williams, Uus-Meremaa silmapaistev hääl online-kasiinomängude lokaliseerimisel, ühendab meisterlikult põnevat mängimaailma rikkaliku kiivi vaimuga. Nende nutikas puudutus tagab, et iga mäng mitte ainult ei meelelahusta, vaid resoneerib sügavalt kohalikega.