Matemaatika kasutamine Craps -mängu võitmiseks

Kuidas mängida

2021-10-06

Kuigi Craps on õnnemäng, matemaatika kasutamine aitab teid rohkemates voorudes. Seda seetõttu, et igal koeral on piiratud arv nägusid. Craps kasutab kahte täringut. Tegelikult on see üks väheseid kasiinomänge, kus mängijad kasutavad tänapäevastes kasiinodes täringuid. Uurige, kuidas mõista kahe täringu matemaatikat aitab võita rohkem mänge järgmistes osades.

Matemaatika kasutamine Craps -mängu võitmiseks

Täringukombinatsioonide matemaatika

Enne kui läheme kahe täringu veeretamise keerukustesse, kaaluge iga suremist. Stantsikuubi kuuel küljel on kordumatud numbrid 1–6. Seetõttu on võimalus iga numbri ühele viskele veeretamiseks üks kuuest. Craps kasutab kahte täringut, mille tulemus arvutatakse tagurpidi olevate nägude kogusummana. Pärast seda hõlmas matemaatika muudatusi. Tõenäosus saada kahest täringust konkreetseid numbreid suureneb. Näiteks 7 saamiseks võite rullida kombinatsioone 4/3, 2/5, 6/1, 3/4, 5/2 või 1/6. Siin on ülevaade kõigist tulemustest koos vastava arvu võimalike kombinatsioonidega:

  • 2- 1 kombinatsioon
  • 3-2 Kombinatsioonid
  • 4-3 Kombinatsioonid
  • 5-4 Kombinatsioonid
  • 6-5 Kombinatsioonid
  • 7-6 Kombinatsioonid
  • 8-5 Kombinatsioonid
  • 9-4 Kombinatsioonid
  • 10-3 Kombinatsioonid
  • 11-2 Kombinatsioonid
  • 12-1- kombinatsioon

Ülaltoodud loendi järgi võidab kõige tõenäolisemalt panus 7 -le, millele järgneb 6 või 8.

Matemaatika tulemuste nimekirjas

RTP protsente vaadates saate panustele kiiresti öelda, et mängijad võidavad kõige tõenäolisemalt. Põhimõtteliselt on kõrgema RTP -ga panuseid lihtsam võita kui madalama RTP -ga panuseid. Crapsides on kõrgeima RTP -ga panused “Pass” ja “Don't Pass”. Võrreldes neid kahte, on mitte pass-panusel veidi suurem RTP, mistõttu on see parim panus ja võit.

Koefitsientide matemaatika

Pärast esimest täringuviskamist on punkt määratud ja mängijad saavad panustada koefitsientidega. Üldiselt annab koefitsient mängijale 100% RTP. Ükski kasiino panus ei saa sellele vastata.

Kuumade ja külmade laskjate müüt

Mõned mängijad usuvad kuumadesse laskuritesse, kes veavad täringut mitu korda enne punkti lahendamist, ja külma laskuritesse, kes lahendavad krapsid juba mõne täringuviske järel. Sellistel eeldustel pole matemaatikas ega tegelikkuses alust. Need on eksiarvamused, mis võivad pikas perspektiivis kaotusi tekitada.

Pikaajalised ootused

Teadmine, kui palju võite pikas perspektiivis kaotada, aitab teil panustamisviisi planeerida. Craps'i lühiajalised tulemused on juhuslikud. Seetõttu ei saa te teha lühiajalisi plaane.

Planeerimisel võetakse arvesse teie tehtud panuse RTP -d. Seetõttu on mõttekas jääda ühe panuse juurde. Näiteks Ära tule panustel on 98,64% RTP. Mängija võib eeldada 98,64% oma panuste tagasisaamist, kui ta jääb pika panustamissessiooni ajal Ära tule panuste tegemisel.

Tõde täringu juhtimise kohta

Müüt, et mängija võib soovitud tulemuse saavutamiseks teatud tehnikat kasutades täringuid visata, on vale. Craps -tabelis mõjutavad täringut paljud muutujad, muutes tulemused täiesti juhuslikuks. Mõned muutujad hõlmavad niiskust, laua pinda, kus täringud maanduvad, temperatuuri ja täringuservade kulumist. Nagu näete, ei saa ükski mängija kõiki muutujaid kontrollida.

Järeldus

Teades, kuidas matemaatika mõjutab crapside tulemusi, võib see aidata teil valida toimiva strateegia. Lisaks aitab täringuvõimaluste sügav mõistmine tuvastada väärarusaamu. Eespool jagatud üksikasjade abil saate enesekindlalt mängida craps'i igas kasiinos.

House Edge'i mõistmine Crapsis
2021-11-24
Kohustustest loobuminePrivaatsuspoliitikaVastutustundlik mängimineTingimusedHasartmängusõltuvus
DMCA
© CrapsSeal 2021